Frost

Imorse när jag vakna var det frost ute...frost på bilen!!!
Martin åkte å jobba lite så jag gick ut till hästarna. Sadlade på Tira å tog även me Bounty. Jag brukar inte vilja ha han me när jag ska rida efter nån grusväg. Tycker det e lite jobbigt om jag träffar en bil å mötas me två hästar osv. Kanske inte e så populärt heller...
Okej å ha han me i skogen liksom...
Ja ja...utmanade ödet å tog me han ändå...tycker det även e värre om det e kolmörkt ute å rida me två hästar i bredd å få möte!!! Kan va nog så jobbigt å möta en bil me en häst då =)
Allt gick bra...kan rapportera att jag endast mötte EN bil å då gick jag liksom in på en liten väg så bilen kom förbi=)
Så skönt å komma ut...
Sen for vi in till Hudik en sväng...Martin köpte ny telefon.
På vägen hem for vi in till Mikaela å Jonny å drack kaffe. Sen iväg till svärmor å åt middag...mumma=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0